Alla inlägg under februari 2013

Av Someone - 28 februari 2013 18:42

Ahhhhh!!!

Olly Murs har invaderat min skola! Skoja' bara, vi har en vikarie som påminer om honom. Jag funderade ett tag på om det verkligen var han, undercover för att hitta nya talanger. ( Jag är redo. )     


Idag hade vi ett gigantiskt spanskaprov, fyra klasser ni fattar hur mycket det blir.

Men det var jättelätt!

See you ( and P.S om du är en "talangscout" ring mig   )


Av Someone - 19 februari 2013 10:33

Heeej!

Var endå "online" och lyssnade på Youtube, så jag tänkte blogga lite.   

Hittade ett klipp där MattyB's fans jämför honom med Justin Bieber. I det klipp där MattyB sitter i en bil, och sedan det när

Bieber kör en bil, ser det ut som att Justin skjutsar "Matty". Sen i Justins "examen"- klipp så är han så rädd om frisyren så hans examenhatt sitter på en pinne bakpå "dräkten", LoL.   

Länken:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Kxr8R5doOEM&feature=endscreen

Av Someone - 18 februari 2013 12:06

Hej!

Biblioteket där jag bor visade film idag, "Lånaren Arygetti"( Loved it!  ) Det roliga var att jag var typ den enda där som inte gick i 1:an! Det var tre 1:a klasser och så jag. Det såg nog lite roligt ut i lärarnas ögon, för jag går i 6:an!

Hur som helst filmen var grym och ettorna var fötrvånandsvärt tysta. Deras lärare skämtade och sa "Har vi glömt barnen? Det är så tyst." (Inte kul, men endå.)

  


P.S Jag har kommit på en ny smile (L) Jag skickade den till min mamma idag.

(Det är en klocka för er som inte ser det.)

Bye!   

Av Someone - 15 februari 2013 10:56

Sitter hemma och slappar. Min skola har studiedag idag och sen har vi sportlov, NICE! Det gör att jag kan sova till 12 i 8 dagar!


Tänker däremot inte utnyttja det. Går upp tidigt istället, så får jag mer tid att göra saker på.   Typ blogga så att mina fans inte tröttnar på den här bloggen.

  Bye for today

Av Someone - 14 februari 2013 14:54

När vi skulle göra en redovisning om däggdjur på NO:n så hittade min kompis den här bilden. Visst är han fin? (lying)   

(sorry beliebres)

   I'm dancing away and talking to you later

BYE!

Av Someone - 14 februari 2013 14:11

Hi! Är glad för det är studiedag imorgon, och för att det finns nya klipp på Nickelodeon. By the way It's All hearts day <3 Men jag känner mig inte kär. ; / Imorse fick vi se två killar spela gitarr. De skulle göra "reklam" för gitarrkurserna som skolan fixar. Men typ ingen tog lappar. Lol : p Skriver igen

Presentation


Someone: Simply Crazy Minded! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Uppskrivning av besökare ; )

Translaaaaate


Ovido - Quiz & Flashcards