Direktlänk till inlägg 21 november 2013

True Loves kiss

Av Someone - 21 november 2013 16:10

 Ni Vet i Snövit när prinsen kommer in och räddar henne, trots att hon varit medvetslös i två dagar och BORDE vara död? Det fick mig att tänka på filmen Förtrollad, där de också räddar tjejen på ett omöjligt sätt. HON FÖRGIFTAS! HON BORDE INTE KLARA SIG! Men sen kom jag fram till att det förstås beror på att "true Loves kiss är magisk", och kan rädda dig om du så blivit stucken av ett svärd. FATTAR NI HUR MÅNGA LIV SOM HADE KUNNAT FORTSÄTTA?! En kille blir ihjälskjuten och läkarna bara 'ah, vi kan inte rädda honom'. Men då kommer nån på att det finns en tjej som han länge gillat och hon gillar också honom. Så de hämtar henne, och hon kysser honom, och han får livet tillbaka! Istället för poliser hade vi haft patruller som letar efter folks sanna kärlek, och alla hade varit säkra, så länge man inte var långt ifrån sin partner. Tänk om man dessutom kunde få evigt liv genom det! När man dör, kysser ens partner bara en och så lever man igen. Wow, vad livet hade vart fantastiskt om sagor var sanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Someone - 16 januari 2016 20:25

Curled up in the corner of my couch, reading silently, eyes tired, buds in ears, playing soft music. A feeling of hopelessness. Yeah. That's the one. ...

-

Av Someone - 29 december 2015 23:33

Att jag inte lägger in så mycket beror på att jag 1) fått Facebook 2) Instagram 3) Wattpad. Inte nödvändigtvis i den ordningen. Jag ska försöka. Ommdet blir så att jag slutar lägga upp så säger jag till. Bloggen kommer inte stängas ner helt. Inte för...

Av Someone - 10 november 2015 20:51

Man ska inte skaffa Facebook, för då går det utför. Jag skriver ju aldrig här längre. Ska göra mitt bästa. ...

,

Av Someone - 15 oktober 2015 19:19

Om jag inte har något att göra inlägg om, är det okej att inte höra det då?... ...

Av Someone - 29 augusti 2015 23:35

#WhatDoYouMean ....EVERYTHING

Presentation


Someone: Simply Crazy Minded! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Uppskrivning av besökare ; )

Translaaaaate


Ovido - Quiz & Flashcards