Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Someone - 18 oktober 2013 14:12

*harkel* *host*

Jag blir hellre skuten i bröstet och lever med smärtorna i en vecka innan döden kommer,

jag blir hellre krossad under en byggnadsställning,

jag drunknar hellre under min bröllopsresa,

jag blir hellre slagen i huvudet med en glasruta och får ärr som aldrig kan fixas,

jag blir hellre förevigt oälskad,

jag exploderar hellre när atombomberna träffar Sverige,

jag brinner hellre upp när Jorden kommer för nära Solen,

jag blir hellre nedsänkt i havet i en ubåt utan bränsle nog att komma upp igen,

jag förlorar hellre förståndet,

jag blir hellre galen,

jag ignoreras hellre i resten av mitt liv,

jag ägnar hellre resten av mitt liv i fängelse,

jag förlorar hellre solljuset,

jag cyklar hellre utan hjälm och blir överkörd,

jag blir hellre nedtrampad av Justin Biber och One Directions alla fans tillsammans,

jag lyssnar hellre på joddelmusik tills jag inte hör annat,

jag drömmer hellre tusen mardrömmar utan att kunna vakna,

jag bränner hellre upp mina favoritböcker,

jag blir hellre bländad av papparazis fotoblixtar för varje steg jag tar,

jag trillar hellre ner för alla trappor i Eifeltornet,

jag svälter hellre ihjäl i öken,

jag blir hellre för alltid sömnlös,

än att jobba för dig, att bli älskad av dig, eller vara i närheten igen.

Presentation


Someone: Simply Crazy Minded! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Uppskrivning av besökare ; )

Translaaaaate


Skapa flashcards