Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Someone - 30 juli 2013 22:48

" då bjuder jag er god natt" Fiona i Shrek 1:an

  

Av Someone - 30 juli 2013 17:14

Det gäller även Harry och Zayn i 1D, då jag läst artiklar om när killarna försökt ta med "tjejbekanta" till sina hotellrum (Harry). Leave them alone for gods sake!!

Av Someone - 30 juli 2013 11:56

Jag har ju inget Facebookkonto så jag skriver här istället. (OBS! Detta är min personliga åsikt, ni kan alltså både vara för och emot det jag säger. Jag kommer inte radera komentarer bara för att de säger något annat än min åsikt. Om de däremot är kränkande eller elaka (jag bestämmer maxgräns) kommer jag inte godkänna dem. Så vakta din tunga ; )p). Jag har nu suttit i två dagar och läst artiklar från Aftonbladet om Justin Bieber. De talar om hans drogande och festande. Och jag tänker bara: - jaha? Om man hittat marijuana i hans tunerbuss, EN SEN? Läs foxfire för i h******. De är typ femton år och röker marijuana. (Jag har bara ett par meningar kvar att skriva så häng kvar) JBhaters får kalla honom dålig på att sjunga (det är er åsikt) och gay (ni kanske "gillar" honom och vill att han ska vara det) och ful. Men ni får f** inte klanka ner på vad han röker, hur mycket han festar eller hur många brudar han dras med. Jag har aldrig heller gillat JB men att klaga på nåt sånt är ett brott mot de mänskliga rättigheter vi alla har ( i mitt tycke). DET BLIR SÅ NÄR MAN ÄR KÄNDIS! Visserligen har svenska artister sluppit undan, men har du sett någon i Spanien, eller Turkiet eller Afganistan eller jag vetif**, ha en plansch med Håkan Hellström på väggen i sitt rum? Blir Erik Saade eller Danny soucedo (stav) dyrkade av typ 200 miljoner fans tror ni? Nej, troligtvis inte, men Justin blir och efter som han älskar sina fans gör han allt för att kunna uppträda för dem. Det är därför så många dör i läkemedelsmissbruk, de vill inte bli sjuka så att de blir tvungna att ställa in. Så säg ni att han inte heter Justin Bieber utan Jösta Bäver. DET bryr jag mig inte om, men att skälla på någon för att den gör sitt bästa för att klara av massmedia, ett vanligt tonårsliv OCH göra fansen glada är helt ofattbart. HEJ!

Av Someone - 30 juli 2013 09:24

...Aftonbladets hemsida. De har en artikel om att Erik Saade och Danny Sucsedo (stav) har sålt sina själar till DJÄVULEN, och att de DYRKAR LUMINATI (stav). seda går ni in på YouTube och söker på Mystikhörnan. Där kan man få svar på det mesta (de är av MonteFjanton), och jag tror de har en FaceBooksida as well

Av Someone - 30 juli 2013 09:19

Stig upp nu, latmaskar, latsiskor, latoxar och allt annat som börjar med Lat. Men slöisa slipper inte de heller. Alla slöfockar, slöfanter("yes, I just made up that word") och alla andra på slö, sov, trött och snark, UPP NU!!!! ; )

Presentation


Someone: Simply Crazy Minded! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Uppskrivning av besökare ; )

Translaaaaate


Skapa flashcards