Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Chapter 1 - My brother is a bad boy

Av Someone - 28 juli 2013 16:53

    

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag heter Shira. Jag är 14 år.

Jag sitter i ett ensligt rum med en massa papper framför mig.

Polisen vill ha en exakt redogörelse, vad som hände, vilka som bör misstänkas och så.

Dagen då min brorsa Justin Bieber dog.


Jag har aldrig riktigt brytt mig om vad Justin gjorde. Visst, jag såg honom byta tjej som jag bytte

klädsmak (vilket jag påminde honom om genom att spela Hot 'n Cold varje gång han gick förbi mitt

rum med en ny "docka")( morfar hade till och med ljudisolerat hans rum, "av säkerhets skäl", men jag tror

att det var för att jag skulle kunna sova även när Justin var hemma) men vadå?

Och såklart att jag visste att han hade ett gäng, några rätt cola typer faktiskt, rökte och gick beväpnad.


Det var anledningen till att jag inte gick ut med någon. Så fort killen ringde på dörren var Justin där och ville ha

"grabbsnack", vilket innebar att det gick ett varv runt kvarteret och sedan kom Justin ensam tillbaka.

Så jag hade bara tjejkompisar, Hannah, Clarice, Ida och Kelly. (Ida är från "the Sweden", som hon kallar det)


Ialla fall min story börjar ett år innan Justins död....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Someone - 16 januari 2016 20:25

Curled up in the corner of my couch, reading silently, eyes tired, buds in ears, playing soft music. A feeling of hopelessness. Yeah. That's the one. ...

-

Av Someone - 29 december 2015 23:33

Att jag inte lägger in så mycket beror på att jag 1) fått Facebook 2) Instagram 3) Wattpad. Inte nödvändigtvis i den ordningen. Jag ska försöka. Ommdet blir så att jag slutar lägga upp så säger jag till. Bloggen kommer inte stängas ner helt. Inte för...

Av Someone - 10 november 2015 20:51

Man ska inte skaffa Facebook, för då går det utför. Jag skriver ju aldrig här längre. Ska göra mitt bästa. ...

,

Av Someone - 15 oktober 2015 19:19

Om jag inte har något att göra inlägg om, är det okej att inte höra det då?... ...

Av Someone - 29 augusti 2015 23:35

#WhatDoYouMean ....EVERYTHING

Presentation


Someone: Simply Crazy Minded! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Uppskrivning av besökare ; )

Translaaaaate


Skapa flashcards